الحماية للأبد -Security 4 Ever

الحماية للأبد -Security 4 Ever (https://www.sec4ever.com/home/index.php)
-   بوح الخواطر (https://www.sec4ever.com/home/forumdisplay.php?f=97)
-   -   عادل شحات اللايكات !! (https://www.sec4ever.com/home/showthread.php?t=17958)

DoosNET 17-05-2016 11:15 AM

عادل شحات اللايكات !!
 
السلام عليكم ..

اليوم وأنا اتصفح بالفيس صادفت موقف مضحك و محزن في نفس الوقت ...



دخلت صفحة عادل امام الرسمية وفيها حوالي 10 ملايين اعجاب ولكن الغريب في هذا كله المنشورات في الصفحة

http://store1.up-00.com/2016-05/1463478173251.png

http://store1.up-00.com/2016-05/1463478173422.png


ههههههههه الشغلة كلها اعلانات لصفحات في الفيس ههه



http://store1.up-00.com/2016-05/1463478173483.png



http://store1.up-00.com/2016-05/1463478173544.png

http://store2.up-00.com/2016-05/1463478940371.png

والمشكلة أن الشعب مصدق ههههههههه والمشكل الأكبر من ذلك أن صفحة بحجمها تتحايل وتستغبي متابعيها !! ddd


صدق المثل الذي يقول : ليس العدد هو المهم .. المهم النوعية

سلام .

Geniu Mouka 17-05-2016 12:29 PM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
لا أجد الأمر غريب
الصفحة موثقة لاكن في وقت الغفلة
أقصد أن صاحب الصفحة قد تجد مجرد طقل صاحب 16 سنة خلف الشاشة
والتوثيق تم على أساس حجم الصفحة من حيث الإعجابات
يعني توقع كل شيء

Mr.haili 17-05-2016 01:15 PM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
لو تخافون الله وتقرون تعليقي اعطوني لايك ~> يستخدمون الدين بالمتاجره
الله المستعان

s0w 17-05-2016 03:24 PM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
دا شغل السوشيال ميديا حاليا الفنانين بيجيبو ناس يستخفو بعقول الناس عشان مكسب اعلانات, العيب بقا علي الناس الفاضية الي بنشوفها في الكومنتات دول والي اغلبهم اكونتات وهمية بيعملها الادمن عشان يعلي الريتش واللايكات والهلس دا :d

Golden-Hacker 18-05-2016 02:34 AM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
دة شخص بس ماسك الصفحه وبيعمل اعلانات تحويليه لصفحات بتدفع فلوس زي ما قال الاخ دة شغل سوشيال

DR.THMOORY 19-05-2016 10:06 AM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
طيب .. وش نسوي ؟

MA DANGER 19-05-2016 02:51 PM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
اكتب رقم 2 تختفي القطة ddd

DoosNET 20-05-2016 10:15 AM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 

the_master 20-05-2016 02:21 PM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
اغلب صفحات الفنانين الموثقة ع الفيس بوك
بيوثقها شخص بـ بطاقة مزورة او باسبور مزور و بيدعي إنه الفنان ده
و بطريقة ما بيقنع الفيس بوك انها صفحة رسمية و بالتالى بياخد الصفحات اللى بنفس الاسم و يدمجها عنده و الصفحة تلاقيها كبيرة و الناس مصدقة انها صفحة الفنان الحقيقية ..

بس هي تلاقيها ف ايد طفل ذكي قدر يلعب عليهم و دلوقت بيلعب بيها :d

ElSyad 21-05-2016 02:26 PM

رد: عادل شحات اللايكات !!
 
صورة شفتها وعجبتنى جدا ونصحت بيها كذا واحد من النوعيات دى والحمد لله بطلوا يعملوا الحركات دى
http://store2.up-00.com/2016-05/1463835565831.jpg


الساعة الآن 10:05 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.