Loading...

BTC Address to donate : [[address]]

Donation of [[value]] BTC Received. Thank You.
[[error]]


DoosNET موقوف
  • شكراً: 439
  • تم شكره 290 مرة في 67 مشاركة

السلام عليكم ..

اليوم وأنا اتصفح بالفيس صادفت موقف مضحك و محزن في نفس الوقت ...



دخلت صفحة عادل امام الرسمية وفيها حوالي 10 ملايين اعجاب ولكن الغريب في هذا كله المنشورات في الصفحة






ههههههههه الشغلة كلها اعلانات لصفحات في الفيس ههه











والمشكلة أن الشعب مصدق ههههههههه والمشكل الأكبر من ذلك أن صفحة بحجمها تتحايل وتستغبي متابعيها !!


صدق المثل الذي يقول : ليس العدد هو المهم .. المهم النوعية

سلام .

الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ DoosNET على المشاركة المفيدة:
Geniu Mouka عضو مميز
  • شكراً: 610
  • تم شكره 344 مرة في 116 مشاركة

لا أجد الأمر غريب
الصفحة موثقة لاكن في وقت الغفلة
أقصد أن صاحب الصفحة قد تجد مجرد طقل صاحب 16 سنة خلف الشاشة
والتوثيق تم على أساس حجم الصفحة من حيث الإعجابات
يعني توقع كل شيء

توقيع
I'm not the best, but I aspire to it

[#]
Mr.haili عضو مميز
  • شكراً: 685
  • تم شكره 260 مرة في 116 مشاركة

لو تخافون الله وتقرون تعليقي اعطوني لايك ~> يستخدمون الدين بالمتاجره
الله المستعان

توقيع

الأنترنت ليس فقط اختراق وبرمجه أنما معرفة من جميع المجالات

¦ بهاء الأمير {متخصص في الدراسات اليهوديه } ¦

¦ الشيخ بسام جرار ¦

¦ الدكتور أكرم حجازي {سياسي} ¦

¦ الدكتور محمد هداية {تفسير القران} ¦

¦ الدكتور مصطفى محمود ¦

والكثير ~
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ Mr.haili على المشاركة المفيدة:
s0w عضو مميز
  • شكراً: 460
  • تم شكره 438 مرة في 71 مشاركة

دا شغل السوشيال ميديا حاليا الفنانين بيجيبو ناس يستخفو بعقول الناس عشان مكسب اعلانات, العيب بقا علي الناس الفاضية الي بنشوفها في الكومنتات دول والي اغلبهم اكونتات وهمية بيعملها الادمن عشان يعلي الريتش واللايكات والهلس دا :d

توقيع
"وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ"

Skype: th3_s0w
Golden-Hacker عضو مميز
  • شكراً: 5
  • تم شكره 150 مرة في 66 مشاركة

دة شخص بس ماسك الصفحه وبيعمل اعلانات تحويليه لصفحات بتدفع فلوس زي ما قال الاخ دة شغل سوشيال

DR.THMOORY .:: BesT In The World ::.
  • شكراً: 635
  • تم شكره 696 مرة في 252 مشاركة

طيب .. وش نسوي ؟

توقيع
Skype:
th4m33r
الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ DR.THMOORY على المشاركة المفيدة:
MA DANGER :: عضو خاص ::
  • شكراً: 1005
  • تم شكره 311 مرة في 135 مشاركة

اكتب رقم 2 تختفي القطة

توقيع
DoosNET موقوف
  • شكراً: 439
  • تم شكره 290 مرة في 67 مشاركة
the_master عضو مميز
  • شكراً: 709
  • تم شكره 350 مرة في 74 مشاركة

اغلب صفحات الفنانين الموثقة ع الفيس بوك
بيوثقها شخص بـ بطاقة مزورة او باسبور مزور و بيدعي إنه الفنان ده
و بطريقة ما بيقنع الفيس بوك انها صفحة رسمية و بالتالى بياخد الصفحات اللى بنفس الاسم و يدمجها عنده و الصفحة تلاقيها كبيرة و الناس مصدقة انها صفحة الفنان الحقيقية ..

بس هي تلاقيها ف ايد طفل ذكي قدر يلعب عليهم و دلوقت بيلعب بيها :d

توقيع
# [~] [email protected]

"------------------"

LooK To The Master, Follow The Master, Walk With The Master, See Through The Master, Become The Master. ~♥



ElSyad عضو مميز
  • شكراً: 437
  • تم شكره 185 مرة في 42 مشاركة

صورة شفتها وعجبتنى جدا ونصحت بيها كذا واحد من النوعيات دى والحمد لله بطلوا يعملوا الحركات دى

توقيع
You either die a Hero or you live long enough to see yourself become
the Villain
ask.fm/ElSyad
الصياد /.

الأعضاء الذين قالوا شكراً لـ ElSyad على المشاركة المفيدة: